Internet Komputery Nowe Technologie Programowanie Sprzęt komputerowy
Sprzęt komputerowy
Pozyskując sprzęt komputerowy każdy kontrahent dzisiaj pyta dokładnie o warunki gwarancji. Znaczące jest przede wszystkim to, by fabrykant sprzętu oferował gwarancję door-to-door, czyli system, w którym konsument po zgłoszeniu awarii u fabrykanta ma obowiązek tylko zapakować pecet i czekać na przybycie kuriera wysłanego przez firmę. Potem po naprawie, za jaką objęty gwarancją konsument nie musi płacić, na koszt jednostki gospodarczej ten sam kurier przywozi sprzęt z powrotem do domu kontrahenta. Niestety wiele sprzętów elektronicznych działa perfekcyjnie w okresie gwarancyjnym i pierwsze kłopoty z wydajnością, odcieniami czy działanie matrycy albo baterii dają się odnotować dopiero w parę miesięcy po zakończeniu okresu gwarancyjnego. W tym momencie klienci muszą podjąć próbę ratowania oprzyrządowania w serwisie komputerowym serwislaptopowwarszawa.pl i niestety ponieść za to wydatki. W pewnych momentach dopuszczalne jest wysłanie sprzętu do producenta też po gwarancji, a ten przed podjęciem się naprawy informuje telefonicznie, ile będzie to wszystko u niego kosztować.